onsdag 20. april 2011

Ulldyrpåske

Eg brukar påskeferien på å sy ein god liten geng med ulldyr til ein ny butikk som skal opne i Bergen snart. Eg har ikkje så lang tid på meg så her er det berre å henge i! Innimellom påskekos og hageliv i det herlige solskinnet...

Og her er forresten ein annan gjeng, som no er på plass hos Rundt & Rundt Redesign i Kabelvåg:
Det byrjar bli tomt i hyllene med gamle ullgensrar no, synd eg har gått glipp av så mange loppemarknader i vår. Eg får sette min lit til gode, gamle Fretex som alltid stiller opp. Som de kanskje veit lagar eg alle ulldyra mine av resirkulerte ullplagg. Eg tovar dei på høg temperatur i vaskemaskina og får dermed den finaste ullfilten du kan tenke deg! Eg fell ofte i stavar over dei nydelige fargane og teksturane i ein ladning frå kokvasken, sjå berre her:

På tide å lage noko i raudt og oransje, no!

8 kommentarer:

  1. Så mange flotte dyr du har laget!
    Jeg holder på å farge noen nye t-skjorter i grønt og gult. Lurer veldig på hvilke motiver og farger som passer som trykk.
    Kos deg videre med sømmen!

    SvarSlett
  2. Så mye flott du har laget allerede denne påsken! Jeg elsker hønene og kaninene dine, de er superlekre!

    God på påske til deg.:)

    SvarSlett
  3. De er utrolig tøffe, disse dyrene dine!

    SvarSlett
  4. Ulldyrene dine er helt nydelige!
    Har satt dem på ønskelisten til guttene mine!

    SvarSlett
  5. Takk, Line! Det er litt skrint i butikken akkurat no men eg håpar eg skal få fylt opp litt snart.

    SvarSlett
  6. For en herlig gjeng du har lagd :o)
    Du må fortelle hvor dyrene dine blir solgt i Bergen.
    Er stor fan og bor midt i byen.
    Nydelige rødtoner :o)

    Håper du får en flott helg :o)

    SvarSlett
  7. Skal fortelle når dei opnar neste helg, malu!

    SvarSlett