fredag 31. desember 2010

Godt nytt år!

Hjerter på ei snor, av gjenbruksstoffer og økobomull

Eg har tatt meg ein lang julepause frå blogging og nettbutikk, men no vil eg gjerne få ønske alle som er innom eit strålande nytt år! Og i same slengen må eg få takke alle lesarar, kundar og bidragsytarar for hyggelige kommentarar og gode tilbakemeldingar i året som har gått. Straks over nyttår er eg tilbake i jobb etter vel eitt år med fødselspermisjon, eg satsar på at eg likevel får tid og kapasitet til å bygge vidare på nettbutikken i året som kjem. Og eg kan jo tipse om at det nye året startar med eit aldri så lite sal på nokre utvalde varer, kikk innom igjen på mandag og sjå om det kan vere noko av interesse! 

God feiring ønskast alle saman!

2 kommentarer:

  1. Så skjønne disse hjertene er! Var innom butikken din og så der at baksiden er fra en tovet ullgenser. Herlig med gjenbruk!
    De beste ønsker om et nytt og kreativt år!

    SvarSlett
  2. Takk, Maggie! Ja, gjenbruk er viktig for meg og alt eg lagar til eplabutikken er laga av gamle ullgensrar eller andre gjenbruksstoff.

    SvarSlett