fredag 7. januar 2011

Fredagsfavorittar på Epla

I dag tenkte eg at eg også skulle legge ut mine fredagsfavorittar frå Epla, slik mange andre gjør! Tema for dagen er økologisk (naturlegvis!) og fargespekteret blått/turkis. Mykje fint, ikkje sant?
1: Pung frå Handmade Vibeke (og ho har brukt stoff frå Lin & Papir - på salg i butikken no!)
2: Økologisk avocadoolje frå Grønn Såpe
3: Barnelue i økologisk ull frå Soria Moria
4: Smekke i økobomull frå TrippTrappTroll
5: Tørkle med økologisk flanell frå Maganda
6: Caps i økobomull frå Fabelblå
7: Toalettmappe frå KokolilaFactory
8: T-skjorte i økobomull frå STRAND

4 kommentarer:

  1. Hei.
    Så fine fredagsfavoritter!
    Takk for at jeg fikk være med!
    Nå fikk jeg også lyst til å lage fredagsfavoritter. -Får se om jeg får tid...

    God helg!

    SvarSlett
  2. Så kjekt å få vere ein av dine fredagsfavorittar :-)

    SvarSlett
  3. Fine farger! Og så hyggelig at jeg fikk være med! Tusen takk :) Og fy søren så utrolig fin dinoen din er! Jeg virkelig elsker den. For en nydelig form og nydelige farger :)

    SvarSlett
  4. Flott collage og samling produkter! Så artig at du tok med Maganda, takk for det!

    SvarSlett