laurdag 19. mars 2011

Då trekker eg!

Ja, då er dei små i seng, oppvasken tatt og freden har senka seg. Eg delte ut totalt 74 lodd i konkurransen, og mata inn tala til min venn Random.org som trakk ein heldig vinnar på lodd nummer fire. Og det var Janne sitt lodd! Gratulerer så mykje til deg, håpar du får noko fint ut av stoffa. Ta kontakt med adressa di så sender eg dei!

Så vil eg berre ønske god lørdagskveld vidare til alle saman, om de treng tidsfordriv så ta turen innom handlaga.no der me har lagt ut lister med lenker til alle dei nominerte. Massevis med bra surfing der med andre ord!

2 kommentarer:

  1. Søren at eg ikkje har vore innom her på lenge. Mykje flott som alltid:)

    Klem F

    SvarSlett
  2. Hurra, endelig vant jeg :-) Lykken er på min side i dag :-)
    Juhu... Har sendt deg mail med adressen min!!

    SvarSlett