laurdag 19. mars 2011

Trekning av utlodninga utsett

Kjære alle som deltok i konkurransen min under her. Eg blei sittande store delar av dagen og kvelden i går og sortere/lage lister over dei nominerte til Handlaga 2011, så det blei rett og slett ikkje tid til å trekke nokon vinnar. No er det ein strålande dag her og eg skal tilbringe litt tid med familien. Mellom anna skal årets første pølser grillast ute i hagen! Men når det lir mot kveld lovar eg å utpeike ein vinnar, så følg med.

Elles må eg berre anbefale alle på det sterkaste å ta turen innom Handlaga og sjå på alle dei nominerte, utruleg mange og utruleg flinke. Tusen takk til alle som har vore med på leiken så langt! Snart blir det finale og eg er veldig spent. 

Håpar alle andre får ein like fin dag som den me har her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar