laurdag 18. juni 2011

Til syrommet

Westfalenstoffeveka går mot slutten, men det er enno tid igjen til å sikre seg stoff til nedsett pris og bli med på gi-borten!

Eg likar godt å omgi meg med fine ting når eg arbeider med noko. Ting kan godt vere nyttige og praktiske og samtidig ein fryd for auget! Her er ein liten smakebit på saker og ting som kan kome godt med når ein held på ved symaskina.

Nålepute er jo eit must. Her er ein søt og populær variant. Om du har lyst til å lage ein sånn sjølv så kan du finne oppskrift her. Knappenåler som matchar nåleputa er ikkje noko must men kan gi litt ekstra glede i kvardagen.
Slike korger har eg fleire av på syrommet, der kastar eg oppi ymse greier - trådsneller, stoffrestar og allslags småting. Når eg er midt oppi eit prosjekt orkar eg ikkje rydde vekk undervegs, då er det mykje grieare å berre ha ei slik for handa og legge alt rot oppi den. Oppskrift finn du her. Der er mor mi som har sydd både korg og nålepute.
Ho har også sydd dette trekket til notatbok eller skissebok, det er ikkje så vanskeleg som ein skulle tru!
Mitt bidrag i dag er eit hobbyforkle, eller hageforkle om du vil. Eg har syrom i kjellaren, men ofte spring eg opp og ned og jobbar litt i stova i første etasje, eller eg må opp på soverommet i 2. etasje for å stryke. Må nok skaffe meg strykebrett på syrommet, ja! Men som regel glemmer eg ei saks eller ein merkepenn ein eller annan stad, og får hendene fulle når eg skal opp eller ned trappa. Same når eg er ute i hagen og jobbar, småspader, hyssing, beskjæringssakser blir lagt igjen og glemt over alt. Men ikkje no lenger! For no har eg eit forkle med masse lommer der eg skal ha plass til alt. Trur eg. Om du har lyst til å sjå korleis eg gjorde det så kan du klikke her.

3 kommentarer:

  1. Utrolig skjønn nålepute!
    og skikkelig smart og praktisk forkle!

    Takk for oppskrift!

    SvarSlett
  2. Slike nåleputer er så fine, har planer om å lage meg et par slike...men, tiden har ikke strukket til enda... :) Neste prosjekt, kanskje?!

    Takk for titten...

    Dorthea! :)

    SvarSlett
  3. Super søt nålepute! Herlige stoffer og farger, og hvor fin er ikke den røde knappen på den prikkete siden! Din mor lager så mye fint.
    Hobbyforkleet ditt er virkelig smart! God ide :)

    SvarSlett