laurdag 30. april 2011

Mine beste loppefunn: Penneteikning

I minst 15 år har eg vore ivrig gjest hos brukthandlarar og på loppemarknader. Som mange andre elskar eg å finne skattar i i gamalt rot og skrot, og etterkvart har det blitt ein heil del loppefunn. No vil eg vise fram litt av det her på bloggen, så kvar lørdag framover blir det nytt loppeinnlegg! Kanskje fleire vil bli med? Eg vil gjerne sjå andre sine bruktkupp også!

I dag vil eg vise fram ein slags blindpassasjer eg fekk med meg frå ein loppemarknad her i byen i fjor. Det var Dyrebeskyttelsen som arrangerte, og marknaden var utandørs. Me bur jo i Bergen, så det byrja sjølvsagt å regne. Kassane med gamle bøker blei dekt til med presenning og eg holdt på å gå heim utan å sjå på dei. Men så måtte eg berre stikke nasen nedi ei kasse likevel. Der fann eg to bind "Husmorens Leksikon" frå 1947, eg kjøpte dei fordi eg aldri kan motså eit fint marmorert bokomslag. Kika ikkje så nøye inni sidan veret var som det var. Då eg kom heim oppdaga eg alle dei morsomme småteikningane inni boka, eit fantastisk bokmerke med ugle på, og ikkje minst rosinen i pølsa - ei lita penneteikning av ei kvinne som kikkar seg over skuldra var låg laust inne i det eine bindet. Ingen signatur eller dato, så eg anar ingenting om bakgrunnen for bildet. Men eg syns det er kjempefint! No har det fått passande ramme og glas, og har fast plass på syrommet i kjellaren.




1 kommentar:

  1. Tenk at du bor i Bergen!!?!

    Det hadde jeg ikke fått med meg. Det er utrolig hva du og Unni har klart med Håndlaga 2011 med den avstanden i mellom dere. Klapper og bokkar for dere igjen! :)

    For en gode ide å vise loppemarkedkupp en gang i uka. Jeg gleder meg! :) Jeg ser det er mange som viser etter at de har funnet i disse dager, men akkurat nå har jeg ikke vært så mye på markeder. Uansett, så er jeg ikke så strukturer at jeg ville klart å tatt bilder av de og lagt de ut med en gang. Jeg har også lyst til å vise litt fremover...det får komme i rykk og napp...

    Så morsomme og nostalgiske bøker du har funnet Elisa! Jeg likte veldig godt det bildet! Jeg har et bilde liggende i boden i kjelleren som er arvet etter farmor. Litt om kvinners gang i livet. Har så mange ganger tenkt på å ta det opp og ramme det inne. Problemet mitt er...for det første å finne en ramme...og for det andre å finne ut hvor jeg skal henge det opp...hi..hi..møt fru ubestemmelig (skulle til å skrive frøken, men det blir vell feil når mann er godt gift ;))

    Ja, ja...gleder meg til neste lørdag og ditt neste loppisinnlegg. Ses plutselig! :) Lærdagsnartsøndags klæm fra mæ

    SvarSlett