søndag 9. oktober 2011

Introduksjonstilbod på nye varer

Endeleg har eg fått alt det nye ut i butikken, og feirar det med å gi 10% introtilbod på det til og med fredag 14. oktober! Det er økologiske bomullsstoff frå den store amerikanske quiltestoffprodusenten Robert Kaufman som har kome denne gongen. Kaufman har faktisk lansert fleire økokolleksjonar den siste tida, eit teikn på at fleire og fleire ønsker å sy med stoffer som ikkje er skadelege for miljøet eller for dei som arbeider i produksjonen. Og det applauderar me! 

Eg skulle ønske de kunne få sjå desse stoffa i levande live, eg har gjort mitt beste for å ta bra bilder men det er jo ikkje det same som å ta og føle på dei. Kvaliteten er heilt herlig, dei er så glatte og mjuke og faller så fint! Denne gongen skal eg i alle fall sy meg kjole av eit av dei kinesiskinspirerte stoffa her, men eg klarar ikkje heilt å velge farge:


Ta turen innom nettbutikken og sjå, kanskje finn du noko som fristar? Her er nokre fleire smakebitar:




2 kommentarer:

  1. ÅÅÅ, så fine! Iler inn i nettbutikken...

    SvarSlett
  2. Åh så du kan friste! Men på den andre siden, holder ikke jeg på å kvitte meg med stoff sånn at jeg kan klare å holde orden..? *sitter på gjerdet*

    SvarSlett