måndag 13. august 2012

Salg på alt!

Det har vore stille her lenge no. Det er ikkje lett å finne tid til å drive nettbutikk når ein er i full jobb i tillegg til å ha småbarnsfamilie. Og når me då dessutan har kjøpt oss eit nedlagt småbruk som treng mykje kjærleik og omsorg for å komme tilbake i form igjen så blir det visst jammen ikkje meir tid då heller!

I det heile tatt er det mange spennande ting på gang som gjer at eg må ta ei lita omprioritering i livet. Hvis eg i det heile tatt skal få til å drive med litt søm og pusling i tillegg til alt det andre så må eg kutte ut nettbutikken, og det er jo nettopp syinga og puslinga som er det eg aller helst vil drive med.
Derfor, kjære venner, set eg no i gang eit opphørssalg på det som er igjen i butikken. Eg har ikkje tatt inn noko nytt i vår, dermed er det ikkje så mykje igjen heller, men no får de 25% rabatt på alle stoff eg har inne. Enkelte er det berre småtteri igjen av, andre er det litt meir. 7. september er det slutt på moroa, då blir nettbutikken ugjenkalleleg stengt. 

Eg trudde egentlig det skulle vere litt trist, men i grunnen gler eg meg til å fokusere meir på eplabutikken min og alle dei andre tinga som eg har lyst til å gjøre. Eg har lært vanvittig masse av å starte og drive nettbutikk, det har vore veldig gøy, og eg har kome i kontakt med masse hyggelige kundar. Tusen takk til alle som har handla hos meg i løpet av desse (snart) to åra!

2 kommentarer:

  1. Så synd! Men skjønner godt at du ikke rekker over alt.
    Får sikre meg noen stoffer før du gir deg.-)

    SvarSlett
  2. Synd du stenger nettbutikken..og enda mer synd jeg ikke har paypal-konto (har ikke de derre nr. man skal ha får å få ordna det..tror jeg må få ordna det der snart..!), du skal ikke ha give-away da så har jeg også sjansen på å få go'bitene jeg har (vært så dum at kun har) sikla etter siden det kom symaskin i hus for 1 1/2år siden...

    Bloggen blir vel gående? det er så masse gode tips her!

    SvarSlett